Ποίοι είμαστε

  • Κεντρο Αναπτυξης Παιδων

Σχετικά με εμάς

Σχετικά με εμάς

Το 2003 γεννήθηκε στο Αλιβέρι στην Εύβοια το Επιστημονικό Κέντρο Ανάπτυξης Παίδων (ΚΑΠ)  από την ψυχολόγο Σπύρου Αθηνά.

Το 2008 και έπειτα από συνεχή αιτήματα γονέων το Κέντρο Ανάπτυξης Παίδων άνοιξε τις πόρτες του με ένα καινούριο κέντρο και στην πόλη της Χαλκίδας.

Το ΚΑΠ άρχισε να παρέχει υπηρεσίες σε παιδιά με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού και σε παιδιά με μαθησιακές ή/και συναισθηματικές δυσκολίες καθώς και με νοητική υστέρηση.

Όλα αυτά 14 χρόνια το ΚΑΠ έχει συσσώρευσει μια μεγάλη και πολύτιμη εμπειρία στην παροχή τέτοιων υπηρεσιών.

 

Η Διεπιστημονική ομάδα μας στοχεύει στο να συμβάλει στην ποιοτική αναβάθμιση της ζωής του κάθε παιδιού στην καθημερινότητα. Η δομή του κέντρου μας, δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτές/θεραπευτές και στα παιδιά να δουλέψουν χέρι-χέρι με όλη την οικογένεια και να εφαρμόσει μεθόδους πέρα από τις κλασικές ατομικές συνεδρίες.

Η φιλοσοφία των εκπαιδευτών και θεραπευτών στο Κέντρο για συνεχή συνεργασία με τους γονείς και το σχολείο θα ενδυναμώσει την αποτελεσματικότητα της δουλειάς με το παιδί και την επιτυχή εξέλιξή του. Το Κέντρο έχει ανοιχτές πόρτες για την οργανωμένη παρουσία των γονέων στο πρόγραμμα του παιδιού τους και στο σχεδιασμό των παρεμβάσεων για το παιδί τους.

Στο ΚΑΠ όλες οι υπηρεσίες στηρίζονται στη συνθετική εργασία και γνώση ολόκληρης Διεπιστημονικής Ομάδας ειδικών για αναπτυξιακά θέματα των παιδιών. Ρόλος της Ομάδας είναι η συλλογική εποπτεία των υπηρεσιών, η παρακολούθηση της εξέλιξης κάθε παιδιού, η τεκμηρίωση, ο από κοινού σχεδιασμός των προγραμμάτων μας από όλες τις ειδικότητες και η συνεχής στήριξη του προσωπικού στον δύσκολο ρόλο του να προωθεί και να εξελίσσει ψυχολογικά και γνωστικά τα παιδιά.

Δεν προσφέρουμε εκπαίδευση σε προσεγγίσεις που δεν είναι ακόμη επαρκώς τεκμηριωμένες ως προς την αποτελεσματικότητά τους, ακόμη κι αν αυτές είναι διαδεδομένες, 'κλασικές' ή 'έχουν ρεύμα' ή παρουσιάζονται ως νέες ανακαλύψεις και εφαρμογές.

 

Το Κέντρο μας απευθύνεται σε παιδιά από 2 έως 14 χρόνων που αντιμετωπίζουν τις εξής δυσκολίες:

1.    Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες- δυσλεξία
2.    Γενικές μαθησιακές δυσκολίες
3.    Διαταραχές λόγου και ομιλίας
4.    Βαρηκοΐα-κώφωση
5.    Διαταραχές στην αδρή-λεπτή κινητικότητα και στη γραφοκινητική ικανότητα
6.    Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ)
7.    Νοητική Υστέρηση
8.    Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερικινητικότητα (ΔΕΠΥ)
9.    Νευρολογικές δυσλειτουργίες
10.    Συναισθηματικές διαταραχές (άγχος, σχολική άρνηση, φοβίες)   
11.    Δυσκολίες στη συμπεριφορά